sâmbătă, 20 aprilie 2013

START VOT

Iata minunatele lucrari pe care le-am primit de la voi.
Fiecare lucrare are trecut deasupra creatorul.
Deoarece am intarziat putin cu afisarea lucrarilor, voi prelungi votarea pana fiecare din voi isi va acorda votul, dar nu mai tarziu de data de 25 aprilie, cand vom desemna castigatoarea, asa ca spor la votat si la admirat, ca avem ce!!!!
Va reamintesc faptul ca va trebui sa votati o singura lucrare, o singura data! Concurenta care va intruni cel mai mai mare numar de voturi va fi castigatoarea acestui concurs.
Votul se va face prin comentarea la acest subiect a lucrarii appreciate de voi.
Astept cu mare nerabdare premierea!


                                                                      1. Angela
 
2. Cris
 
3. Elena
 
 
4. Mihaela
 
 
5. Gianina
 
 
 
 
 
 

6 comentarii:

  1. Dat fiindca am avut o luna la dispoyiti, nu ne+am mobiliyat la timp, cred ca daca era o saptamana eram mai prompte.
    Oricum, mie imi place mult lucrarea concurentei cu nr 5, Gianina.
    Bafta tuturor fetelor harnice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac toate lucrarile prezente in concurs,dar ma opresc la puisorul simpatic al Elenei.Am lucrat si eu un ou in acest stil.Nu l-am facut galben ,ca poate mi-ar fi venit si mie ideea sa fac puisor.
    Votez cu Elena.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,Angela!
    Am ezitat intre doua lucrari!!!Pentru ca imi place ideea si ca sa o determin sa aiba mai multa incredere in ea,votez nr.5,Gianina!Gianina,nu mai ezita! Ai incredere in tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate lucrarile sunt interesante!Greu de votat.
    Votez Gianina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow,eu acum am vazut voturile,cateva zile n-am mai intrat!Va multumesc pentru voturi si incurajari!Si eu am ezitat intre doua...iertare Elei!

    RăspundețiȘtergere