luni, 25 februarie 2013

FIMO

De putin timp am inceput sa ma joc cu fimo, si rezultatul a fost ca m-am virusat cu acest hobby. Si pt ca tot m-am jucat am facut cateva bijuterici care chiar au avut succes printre prietenele mele, si spun printre prietene deoarece nu am indraznit (inca) sa ies cu ele la vanzare, dar cine stie, poate pe viitor o voi face, oricum atunci cand cineva mi-o cere, le fac la comanda, cu mare drag, la preturi modice.
Iata ce a iesit din joaca mea.

Inel fundita din fimo cu baza din bronz filigranata pe care le am vandut cu 8 lei.
Inel din fimo buchetel cu baza din bronz filigranata vandut cu 8 lei.

Inel cu trandafir din fimo cu baza inel din bronz reglabila, vandut cu 8 lei.

Inel fimo buchetel fimo, cu baza inel bronz filigranat.

Martisoare din fimo Hello Kitty, ce poate fi purtat si ca pandantiv, facut la cererea fetitei mele, pret 2,5 lei.

Set romantic Red Rose, ce contine cerecei, lant, inel si cercei cu surub, dar se pot vinde si separat, astfel
Cercei 6 lei
Inel 8 lei
Colier 9 lei
Acestea din imagine sunt realizate din fimo iar accesoriile metalice din bronz, si pot fi realizate in diferite culori.


Diverse inele din fimo cu baze de inel din bronz-8 lei

 Bratarici din snur satinat cu charmuri sau cu bile din fimo, pret 3 lei.
Martisoare sau pandantive din fimo, lucrate in tehnica millefiori, pret 2 lei.

In speranta ca va plac, astept comentariile voastre.

2 comentarii:

  1. Sunt superbe toate. Inelele chiar m-au cucerit. Esti tare talentata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iesi cu ele cu toata increderea .Sunt superbe! Toate! Eu nu am lucrat in FIMO niciodata, dar imi plac lucrurile facute asa.Fluturii sunt...o minune.Si trandafirasii si funditele..Pup!

    RăspundețiȘtergere