marți, 26 februarie 2013

CONCURS!!!

M-am gandit ca a trect mult timp de cand nu am mai organizat nimic pe blog, asa ca am decis sa lansez un concurs, pe tema Sarbatorilor Pascale.
Iata la ce m-am gandit
Persoanele inscrise vor trebui sa prezinte o lucrare realizata manual, indiferent in ce tehnica, asta va fi la alegerea voastra, numai tema va fi impusa, si anume Sarbatorile Pascale, lucrare pe care o vor trimite pe adresa libralibra82@yahoo.com
Concursul se va desfasura astfel
Inscrierile se vor face in perioada 27,02,2013-15,03,2013
Prezentarea lucrarilor se va face in perioada 16,03,2013-16,04,2013
Votarea va avea loc in perioada 17,04,2013-23,04,2013 si va consta in faptul ca fiecare participant va vota o singura data, o singura lucrare, participantii care nu isi vor acorda votul unei lucrari, exceptand lucrarea proprie, vor fi descalificati.
Anuntarea catigatorului va avea loc pe data de 24,04,2013
Evident, ca in orice concurs, castigatorul va fi premiat, premiul constand intr-un set de bijuterii cu pietre semipretioase, o felicitare scrap, si un premiu surpriza.
Astept cu nerabdare inscrierile la acst concurs.si lucrarile voastre!

16 comentarii:

  1. Daca avem timp pana la mijlocul lui aprilie, considera-ma inscrisa. Daca e musai ma mai inscriu si maine, sa fie oficial, daca nu, uite ca sparg gheta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Loredana, esti binevenita, sa ai spor la lucru, si astept cu nerabdare lucrarea ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum se fac inscrierile?...daca este suficienta doar postarea...atunci ma inscriu si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina este suficient ca ti ai anuntat inscrierea urmeaza ca la datele afisate sa se trimita lucrarea realizata. Bine ai venit si sa ai multa inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa provocarea!Ma inscriu si eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ela, bun venit in competitie, ma bucur ca ni te-ai alturat, cu siguranta vom avea ce admira in ceea ce priveste lucrarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu ma inscriu, imi place provocarea

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos!Si eu ma inscriu...putem cu mai multe lucrari(adica tehnici diferite),hi,hi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Georgeta si Gianina, bun venit, scuze de intarzierea aparuta in moderarea postarilor voastre dar am fost cam ocupata...in fine iata-ma si de abia astept sa va vad lucrarile!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi pare atat de rau ca am intarziat cu o zi....

    RăspundețiȘtergere
  12. Angi nu i tarziu pt ca si eu ca si voi am intarziat putin din lipsa de timp te poti considera inscrisa daca doresti si cu aceasta ocazie dau startul concursului asa ca astept lucrarile voastre. Multa bafta si inspiratie sunt convinsa ca va fi o lupta stransa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Oare e prea tarziu pentru inscriere??? Oricum, bafta concurentilor!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mariana, cum din lipsa de timp si eu am intarziat cred ca nu deranjeaza pe nimeni ca ni te alaturi, asa ca din partea mea esti binevenita. Astept lucrarea ta!

    RăspundețiȘtergere