miercuri, 23 decembrie 2009

MINUNEA MEA


M-am gandit mult daca sa postez acest articol sau nu, pentru ca nu as vrea nici o clipa sa imi expun copilul la comentarii rautacioase sau remarci nepotrivite, insa totusi am facut-o pentru ca...ea este comoara mea, si ca orice parinte ma mandresc cu fetita mea, si de ce nu,multumesc Lui Dumnezeu, este un copil frumos si destept si mai presus de toate sanatos. Sa nu mai spun ca sub chipul  de fetita delicata se ascunde un copil taaaaaare nazravan, avid de a cunoaste, de a descoperi mereu ceva nou, de a dezasambla multele jucarii pe care le-am depozitat nici eu nu mai stiu pe unde.Abia cand pe nepusa masa am aflat ca voi fi mamica la inceput m-am panicat,apoi am inteles cu adevarat ce simte o mama pentru copilul ei, cum se poate transforma intr-o leoaica pentru s-ai apara puiul si am mai inteles ca fara copii esti nimic, pentru ca pana la urma asta este menirea noastra pe pamant.Hai sa v-o prezint:











14 comentarii:

  1. Este superba!!! O printesa! Sa va traiasca si sa fie sanatoasa si ocrotita de Domnul mereu!
    Sarbatori binecuvantate! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc Ana, si la fel iti doresc si eu tie si familiei tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea este o minunatie de copil! Ai de ce sa fi mandra! Cat despre comentarii rautacioase, cineva normal nu face astfel de comentarii la adresa unui copil.
    Sa va traiasca, sa va fie sanatoasa, sa fiti sanatosi si voi si ai vostrii ca sa puteti avea grija de ea, si mai presus de orice sa va bucurati pentru ea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Andra Sara Otilia, iti multumesc din suflet pentru cele spuse si va doresc aceleasi lucruri, mai ales ca stiu ca si tu ai o minune.Sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumim de cunoştinţă.

    Să-ţi trăiască minunata,
    E mîndră şi dulce fata,
    Ne plăcu de mândra ta,
    Nu este alta ca ea.


    Sărbători liniştite şi pline de iubire alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Geanina, multumesc mult pentru urarea frumoasa si originala.La fel si tie si familiei tale

    RăspundețiȘtergere
  7. Este un ingeras de fata,sa iti traiasca sanatoasa!
    Si sper ca in seara asta,Mosul sa aduca acestui ingeras cadoul dorit!Craciun fericit si sarbataori cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Un Craciun binecuvantat si un an nou plin de pace, sanatate si dragoste alaturi de toti cei dragi! :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte foarte foarte frumoasa!!!
    Sa iti traiasca :)

    Craciun fericit!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare, tare dulcică. Sa-ţi trăiască şi să vă bucuraţi una de alta !

    RăspundețiȘtergere
  11. va multumesc tuturor pentru urarile de bine ! La fel si voua!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lasă o parte din lumina artificiilor aprinse în noaptea Anului Nou să te lumineze. Fie ca anul care vine să fie pentru tine o punte spre ceva mai bun, mai luminos.
    Anul Nou să-ţi dăruiască sănătate, pace în suflet şi prosperitate pentru tine şi familie.
    Tot ce îţi este de folos să se realizeze şi nimic să nu-ţi înnoureze “cerul” senin al vieţii!

    LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere