duminică, 13 decembrie 2009

FIGURINE DIN LUT HANDMADE


Asa cum va spuneam, m-am apucat de modelat lut, fara sa am experienta-ceea ce cred ca se vede cu ochiul liber din imagini, insa imi place si in timp sper sa imi iasa si mai bine.
Iata de ce aveti nevoie:
-lut sau pasta de modelat (de preferat alb)
-margele pt ochi
-acuarele pe baza de apa
-2 pensule
-lipici
-ate
-lac (desi figurinele arata f bine si fara)
Figurinele nu sunt f bine finisate, insa am vrut sa pastreze aerul de handmade, sau daca vreti rustic.
Dupa ce modelati ca in instructiunile din postarea anterioara, puneti figurinele la uscatm infigandu-le o scobitoare in capat pt a putea atasa ulterior un corp, pe care eu am ales sa-l fac din material textil, dar despre asta vom vorbi intr-o alta postare.
Dupa uscare, puteti picta figurinele.

Lacuiti apoi si lasati la uscat.
Puneti lipici pe zonele unde vreti sa aplicati 'parul' din ate si lipiti pur si simplu atele.

Modelati apoi cu o foarfeca parul pt a crea fate sau baietei.




Si.....
Iata rezultatul. Evident ca vor mai fi cosmetizate, si vor aveaa asa cum am mai spus si corp din textile, pe care le voi face in tonul sarbatorilor de iarna. Spor la treaba, si voi reveni cand vor avea si hainute.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu