marți, 17 noiembrie 2009

RATUSCA

O ratusca-mpleticita
Mica si cam balbaita,
Sta pe mal si tot suspina,
Spunand ca ea e de vina!

Ce-i soro-spuse gaina
Te-o fi dojenit vecnia?
Ce-i de esti asa posca,
De te vede lumea toata?

Fugi pestrito si ma lasa!
Zise rata manioasa-
Eu sunt trista, suparata,
Iar tu esti o ingamfata!

Iar gansacul mare, gras,
Inspre ea facu un pas:
Ia mai du-te tu gaina,
Fa-ti de lucru in gradina...

De nu lasi ratusca-n pace,
Ce ti-oi face nu ti-o place.
Codcodac!-facu gaina...
Plec...sa cerecetz gradina...

Mac, mac, ce ma fac?
Bunule amic gansac...
Ca pe apa-as vrea sa plec,
Dar mi-e teama ca ma-nnec!

Ga,ga,ga-rase gascanul-
Dar ai innotat tot anul!
Ce-ti veni tocmai acum,
Ca doar n-ai uitat, sau cum?

N-am uitat,prieten drag,
Dar nu stiu ce-am sa ma fac...
C-am mancat atat de bine,
Incat apa nu ma tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu