duminică, 15 noiembrie 2009

POEZII HAIOASE PENTRU PITICI

Dedic aceste poezioare iubitei mele fetite Maria.

ALBINUTA

Albinuta cea isteata
A plecat de dimineata
Sa caute floricele,
Si nectar sa ia din ele.

Toata ziua a trudit
Iar in crangul inflorit,
A-ntalnit floarea de tei
Si-a cules nectarul ei!

Zumzaind de fericire,
De a verii regasire,
Cerceteaza un salcam.
Ooo,Doamne ce mai parfum!

Toate florile din lume
Parfumate-s numai bune!
Pentru mierea ei perfecta,
Caci reteta e secreta!

Tot asa o vara-ntreaga,
Albinuta noastra draga
A zburat din floare-n floare,
Caci e tare muncitoare!

Inspre toamna pe-nserat,
Trei copii s-au adunat
Ca sa guste cu placere
Din minunata ei miere!

MELCUL

Melcul merge-ncet pas,pas,
Toata ziua tot taras.
Musafir mi-e in gradina,
Mi-a spus chiar o gospodina!
Duce-n spate o casuta
Mica, dar tare draguta!
Are si cornite moi,
Cand le-atingi dau inapoi!

GARGARITA

Gargarita pistruiata
Sta pe-o frunza de salata.
Vrea sa zboare, dar nu poate,
Cade mai mereu pe spate!
Si tot da din aripioare,
Poate, poate o sa zboare!
S-a suit pe-o floricica,
Si ce daca este mica!
Aripile si-a miscat,
Si spre cer s-a inaltat!

CUTU MIC

Cutu mic nu e cuminte,
Stie doar vreo trei cuvinte
Papa, apa si cu joaca...
Asa-i trce ziua toata!
Face tumbe mai mereu
Si pedeapsa-o iau tot eu!
A promis cutu cel mic
Ca se cuminteste-un pic,
Altfel l-oi lua de urechi,
Desi mi-e prieten vechi!

MOTATA

Gainusa cea motata
Nu-i cuminte niciodata!
Pe gard sade cocotata,
Bat-o norocul s-o bata...

Zarva mare e-n ograda,
A lasat un ou sa cada
Lui Grivei direct pe coada,
Cand un os vroia sa roada...

Iar cocosul cel pitic
Este tare necajit.
Motata l-a ciugulit,
Drept de creasta l-a ciupit!

Si nu tace nici un pic,
Trei ore-a cotcodacit!
Oul cand l-a potrivit
In cuibarul peticit.

Nimeni din ograda mare
La inima n-o mai are,
Vin cu totii ca sa spuna
Ca motata-i cam nebuna!

Eu nimic n-am sa-i mai spun,
Am s-o prind.Si-ntr-un ciaun,
Cu un pic de bors o pun.Biata nebuna...
Pentru ciorba-i numai buna!

Cu multa dragoste pentru Maria!

3 comentarii:

  1. O sa preluma si noi dintre poeziile tale sa le invatam!
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,am trimis o invitatie prin e-mail pentru a te face autor pe 100 Ro,as fi incantat daca ai accepta.Bafta si te astept.

    RăspundețiȘtergere
  3. KLASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

























    hipp

    RăspundețiȘtergere