luni, 28 septembrie 2009

SALUTARI PRIETENI






Salutari voua celor care din cand in cand mai aruncati cate un ochi pe aici...
Timpul ne preseaza rau si din pacate fac parte din categoria aceea de oameni care nu-si mai vede capul de treaba...dar sper sa mai gasesc ceva timp si pt a scrie pe blog si pt a reveni cu noutati pt ca am o gramada, ca asa cum am spus nu am stat degeaba.
Concursul lansat pe blog a avut o castigatoare, pe Iovin Gianina, premiul finnd (la alegerea acesteia) o caciulita crosetata pt fetita ei.
Asadar, Gianina mi-a trimis foto cu minunatia ei de fetita purtand premiul pe care mami l-a castigat pt ea.
V-a arat si voua pe 'bubulina' mica si frumoasa.Sa va traiasca si sa va bucurati de ea!

5 comentarii:

  1. e o scumpa de fetita, multa sanatate ii doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit! te dadeam disparuta de tot...felicitari bubulinei [pentru caciulita, ii sta tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult pentru cuvintele frumoase adresate micutei mele...

    RăspundețiȘtergere
  4. e superba micuta! Imbratisari amandurora de la Vrancea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Melancolía

    poco original,

    entre las hojas tenues

    dorados ocasos.



    Piezas caídas

    ajedrez disperso

    tiempo atrás

    futuro incierto.



    Nace el viento

    entre las luces últimas

    y se estrella

    contra tu destino.

    RăspundețiȘtergere