miercuri, 3 iunie 2009

MASTI VENETIENE






O zi pe an, cand participantii Carnavalului de la Venetia isi ascund identitatea sub aceste masti care trebuie sa recunoastem ca sunt adevarate opere de arta.
O lume fascinanta, daca ne gandim ca traditia s-a nascut undeva in jurul anilor 1300, cand domnii si doamnele din lumea buna se bucurau de anonimatul oferit de masti, in cautarea aventurilor, a iubirilor de o noapte, si unde mai pui cate multe alte lucruri puteai face dincolo de masca, lucruri care astfel ar fi fost judecate, reprobate de societate.
Decadenta a avut un final deoarece o lege interzicea purtarea mastilor in afara zilelor de carnaval.

Timpurile s-au schimbat iar in zilele noastre decadenta a imbracat alte forme, insa mastile sunt parca mai frumoase, pe langa 'istoria' si misterul lor sunt un element decorativ deosebit.
































































9 comentarii:

  1. intradevar opere de arta..sunt superbe precum carnavalul

    RăspundețiȘtergere
  2. asa cred si eu florin,si mi-as dori tare mult sa ajung la acest carnaval si cred ca nu sunt singura :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nice..
    blogwalking,Keep in touch...cheers :D
    followers and link my blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar superbe toate creatiile tale! Le apreciez cu atat mai mult cu cat mai in tineretea mea am crosetat, am tricotat, am facut dantele (frivolite si macrame) si stiu cata munca este.
    Iti doresc din tot sufletul sa ajungi acolo unde iti doresti!
    Geta

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase mastile! vroiam sa intreb unde gasesc si eu o masca trista, de culoare neagra. Initial am avut, dar acum a ramas doar cea vesela. Prin magazine nu am vazut decat masti colorate. Spor la infrumusetat lumea!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc mady.stiu ca masti simple poti gasi prin targuletele de pe langa brasov.daca nu gasesti, am sa fac tot posibilul sa iti fac rost de una si cred ca am sa si reusesc.te rog sa revii peste cateva zile si vom vedea ce pot sa fac pt tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. superbe mastile
    si eu am cateva...

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarate 'opere de arta' care-ti incanta sufletul si ochiul deopotriva.

    RăspundețiȘtergere