vineri, 26 iunie 2009

FELICITARI 3D

Am vazut la un momendat pur intamplator, pe net una din aceste splendori.Mi-a placut tare mult genul acesta de felicitare, dar ia-le de unde nu-s...asa ca, ghici ce...M-am inarmat cu un cutter finut si bun, carton din librarie, creion si un capac de lemn si...la treaba.Am indoit coala de carton, am desenat modeul dorit,apoi am hasurat partile care trebuiau taiate definitiv, uramn conturul desenului si tinand cont de partile hasurate.E adevarat ca iti cam rupi mainile in cutter, dar vazand rezultatul, credeti-ma ca merita.Iata ce a iesit (trebuie sa mentionez ca o paret din foto sunt luate de pe diverse site-uri, dar pe care le-am realizat si eu, o parte sunt foto ale felicitarilor realizate de mine).Voi reveni-evident daca exista doritori-cu niste foto pas cu pas.









13 comentarii:

  1. Sunt atat de minunate!N-am cuvinte sa ma exprim,caci sunt muta de admiratie!felicitari de asa felicitari....absolut minunate!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am tot plimbat in seara asta prin postarile tale de pe ambele bloguri si tot ce pot sa-ti spun e ca sunt impresionata! Tot ce am vazut este superb! Pasiunea si talentul tau au facut lucruri minunate!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu vreau poze cu pas cu pas!! ca sunt atata e superbe...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase! Felicitările mele pentru răbdarea ta! Voi mai reveni să văd ce mai faci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar sunt foarte frumoase, te astep si pe lamine pe blog,mai stii?poate chiar o sa=ti placa

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunat. As dori sa invat sa fac. Ma chinui de vreo doua zile sa desenez una cu brad . Nu reusesc deloc. As putea primi niste sfaturi, indrumari?

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc tuturor pt cuvintele frumoase dar mai ales pentru interesul pt frumos.Tuturor celor interesati, va promit ca voi reveni curand cu foto pas cu pas, asa ca...tineti aproape:).
    Adrian,sigur ca te pot ajuta cu mare placere.Ma poti contacta pe adresa de mail dar si aici pe blog, unde voi rveni cu detalii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase .Imi plac .Mai fac si eu la sarbatori ...sunt mai originale.
    Pa draga mea! Dumnezeu sa te binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt excelente!!!! ai putea te rog sa postezi si niste sabloane?Ti-as fi foarte recunoscatoare!multumesc!!!
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase!Incredibil ce bine ti-au iesit,ai o indemanare de neegalat!Eu am o carte "Ghid Practic pentru realizarea felicitarilor decupate"sau ceva de genul asta si in urmatoarele zile o sa ma apuc.Dar dumneata cum ai reusit din vazul unei poze sa-ti iasa lucrari atat de frumoase?Exceptionale,merita mult.Mult spor si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  11. felicitaript ce realizezi....imi plac foartye mult.si eu am inceput sa fac deastea si acum imi fac invitatiile de nunta.eu am gasit intr-un magazin o chestie speciala pe care sa decupez si nu imi mai strica asa repede lama de la cutter. am dat vreo 25 de lei pe ea da merita. spor in continuare

    RăspundețiȘtergere