vineri, 22 mai 2009

TOP ALB



Aceasta este noua mea provocare.



7 comentarii:

  1. Arata excelent! Fireste ma refer la top. big grin

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, am priceput.Nici nu ma indoiam ca despre top vorbesti...)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca iti place aissela...stii, noi femeile suntem disperate dupa haine insa cred cele crosetate au un aspect si o valoare deosebita

    RăspundețiȘtergere
  4. Am o mare admiratie pt persoanele care au rabdarea necesara sa faca asa ceva ,crosetam si eu cand eram mititica ma invatat buna mea dar ...nu mai am rabdare acum sa ma incumet la asa ceva...
    Oricum felicitari pt ideiile minunate !!!

    Pupici Amy

    RăspundețiȘtergere
  5. Amy,iti multumesc pentru vizita si cuvintele frumoase.Sincer nci eu nu am crezut ca mai am rabdare sa fac asa ceva, insa am descoperit ca ma relaxeaza, ca sa nu mai spunem de satisfactia pe care o ai la final...

    RăspundețiȘtergere