joi, 21 mai 2009

PENTRU SUFLET...

CONVENTIONAL
Cu o vointa pe care-ades' nu o gasesc in mine
Am impins poate iubirea
Dincolo de locul pe care
Conventionalul il stabilise.
Aici s-a nazarit eroarea
Pe care voit am plasmuit-o in inima mea.
Cum s-a nascut iubirea?
Sa caut tot la conventional,
Sa o masor cu rigla,
Sau ce?
Nu pot decat sa simt ca-n mine
Ea s-a miscat si iat-o,
Ca e vie!
Pot sa renasc iubirea, s-o reinviu cu apa...
Sa se mai nasca una!


Tu sa iubesti.eu sa ma uit,
Sa confruntam idei,
Sa aruncam cutite
Si ce folos ca poate sa mai uite...
Cu picuri mici de vitriol ne inbatam,
Petrece!
Auzi nimicul din ceea ce te doare, apoi trece...

7 comentarii:

  1. multumesc adrian.in adolescenta cochetam mult mai des cu condeiu.din pacate acest cotidian ne omoara incet incet dar incerc si eu sa mai evadez...

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc de vizita... uimit de poezie, uimit de "scheme de crosetat", mai rar sa se faca asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. kalliope, te asigur ca am vizitat blogul tau din placere si admiratie pt ceea ce faci.multumesc pt aprecieri si felicitari pt creatiile tale

    RăspundețiȘtergere
  4. Poezie si interes pentru frumos si mai ales pentru frumosul din oameni.Succes.O sa ne mai "auzim".
    Am gasit si eu curajul, destul de tarziu sa scriu.Sentimentul este unic.Asa pregatit si deschis n-am fost niciodata.Tot timpul incastrat si incorsetat intr-un social limitat si antievolutiv.Ma bucur de oameni ca tine si incerc sa ma alatur lor.
    Pe curand.
    Frumoasa perspectiva()ma refel la poeziile tale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos si oameni.Aceleasi interese le am si eu.Ma alatur oamenilor ca tine.Asa mai avem o sansa.
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vasile, tot ce pot sa spun este ca si eu sper in aceeasi sansa ca si tine...iti multumesc pt comentariul 'neconventional' si cu siguranta ne mai 'auzim'.Sa ne bucuram unii de altii, sa schimbam idei si sa cream caci acesta este sensul vietii.multumesc.

    RăspundețiȘtergere