marți, 26 mai 2009

CUTII PENTRU CADOURI

CUTIUTA CHINEZEASCA




In urma cu ceva timp o prietena m-a rugat sa o ajut sa faca o cutie in care urma sa puna un cadouas pentru un copilas de la leaganul de copii unde ea este si educatoare, si eventual sa facem in asa fel astfel incat sa poata realiza si ei cutiute in timpul orelor de creativitate.Desi ma interesa demult

tema aceasta, nu gasisem ragazul necesar sa ma gandesc la asa ceva sau sa caut scheme.Iata insa ca mi-am facut timp si am gasit cateva modele de cutiute foarte dragute care sper sa va inspire si pe voi, pt ca vorba aceea...nu se stie cand avem nevoie...



CUTIUTA DE BOMBONELE 1

























CUTIUTA DE BOMBONELE 2

6 comentarii:

  1. Wow, ai aparut la tanc!!! disper pt ca nu gasesc cutiute in care sa-mi pun bijuteriile!!
    Niciodata nu m-am gandit sa caut un tipar, merci pt ca tu te-ai gandit!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pt aprecieri loulou si chiar voi posta curand ceva pt bijuterii care sper sa-ti foloseasca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragute sunt :) Mai ales cea in forma de felie de tort.

    RăspundețiȘtergere
  4. la fix...
    doar vine ziua copilului, nu?...
    super !!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur ca va plac aceste cutiute.ideea este ca sunt usor de realizat si foarte utile

    RăspundețiȘtergere